Pārdošanas speciālists/-e

Pievienojoties uzņēmuma komandai iegūsi:

  • dinamisku darbu augošā un stabilā uzņēmumā;
  • iespēja pierādīt savu profesionalitāti interesantos projektos;
  • labus darba apstākļus, stabilu atalgojumu EUR 1000  bruto mēnesī ar piemaksām par plāna izpildi;
  • sociālās garantijas, pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu un darbinieka degvielas karti ar izdevīgām atlaidēm.

Galvenie darba pienākumi:

  • veikt “aukstos” zvanus potenciālajiem klientiem (B2B);
  • organizēt tikšanās ar klientiem un vadīt darījuma pārrunas;
  • veikt aktīvu jauno klientu piesaisti, izmantojot dažādas datu bāzes;
  • piedalīties pārdošanas stratēģijas izveidē un ieviešanā;
  • pārdošanas mērķu izpilde. 

Profila prasības: 

  • pieredze aktīvā pārdevēja speciālista amatā un tirdzniecībā B2B;
  • teicamas latviešu un labas krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas;
  • teicamas sarunu vadītprasmes un sadarbības spējas;
  • orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus aicināsim tikties klātienē.

 

Pieteikties vakancei

Obligāti aizpildāmie lauki atzīmēti ar *